2012觸目潮物

文:潮玩組

科技將你我變成大細路,每季見到新推出Gadgets就如小鬼吼實玩具,明知定力不夠等於將荷包直駁宇宙黑洞,依然忍不住千金一擲!(最多事後才後悔,後悔一個禮拜然後再買過)2012世界末日前,世界依然充滿誘惑……

平板戰國 iPad3是強秦?

  身處平板戰國年代,你已加入哪一陣營?從超豪型號到平民機款,總要入返部才像地球人。鄙人雖然不是蘋果教的忠實信徒,但無可否認iPad3仍是最受市場觸目的老大,就如強大的秦國,差在教主繼任人唔知會否步秦二世的後麈。

傳聞蘋果將於年內推出iPad 3,與上一代相比,最大分別係靚,靚在顯示屏的分辨率高達2048×1536,是上一代的4倍。根據往績,iPad 3最有可能於春季面世。

智能電視 用來睇金枝慾孽2?

  既然人手一部smart phone,腋下又一部平板,無理由家中的電視機不能上網齋睇咁寡,係咪?所以人人期望可達到,新一代電視功能比天高。雖則你我都心知肚明,買部smart TV回家無非是給阿媽睇金枝慾孽2。

智能電視究竟與家中的「舊款」電視(天,我換機才不過一年,咁快變古董)有何分別?查實呢,除了上網外,坊間盛傳的利用語音辨識功能來查詢電視節目、語音字幕自動翻譯等,已經是較特別的功能。目前Apple與Sony正開發這號產品,市場估計 Apple TV將具備 Siri 的語音輸入界面,我諗到時我要練好啲英文才可以幫阿媽轉台。

COMMENTS 歡迎留言

